برترین ها

ساخت وبلاگ

ویژگی‌های اصلی دستگاه لیزر دایود الکس

دستگاه لیزر دایود الکس با هدف رساندن انرژی زیاد و مساوی به سطح پوست طراحی شده است. این نور توسط هند پیس به سطح پوست تابیده شده و سپس به انرژی حرارتی تبدیل می‌شود. انرژی حرارتی سپس توسط ملانین و فولیکول جذب می‌شود. از همین رو به جز پوست و مو هیچ ارگان دیگری درگیر این درمان نخواهد شد. همانگونه که اشاره شد دستگاه لیزر دایود به صورت استاندارد از طول موج 810 نانومتر استفاده می‌کند. این طول موج برای درمان موهایی با رنگ تیره و پوست‌هایی با رنگ روشن بسیار مناسب است.

البته لیزر دایود قدرت درمان پوست‌هایی با رنگ نسبتا تیره را نیز دارد اما بهتر است برای درمان این رنگ پوست حتما با پزشک متخصص مشاوره شود. دستگاه‌های لیزر به صورت کلی از سیستم خنک کننده موضعی استفاده می‌کنند. این سیستم خنک کننده اجازه می‌دهد تا درمان به شکل طبیعی انجام شده و در سمت مقابل آسیبی به سطح پوست وارد نشود. میزان درد در این درمان تا حد بسیار زیادی قابل تحمل است و دستگاه خنک کننده سطح پوست نیز کمک زیادی انجام می‌دهد اما اگر بیمار بخواهد می‌تواند از ژل‌های بی حس کننده نیز استفاده کند. استفاده از ژل تاثیری رو فرآیند درمانی ندارد و می‌تواند میزان درد را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

حال در این مقاله‌ قصد داریم در خصوص یکی از دستگاه‌های بسیار کاربردی برای حذف موهای زائد بدن صحبت کنیم. این دستگاه لیزر، دایود الکس نام دارد که در حال حاضر از محبوب‌ترین دستگاه‌های عمل پاک‌سازی پوست بشمار می‌رود.  قبل از هر چیزی باید عنوان کنیم که استفاده از هر دستگاه لیزر معایب و مزایایی دارد که دستگاه لیزر دایود الکس نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود، با این حال این دستگاه در صدر پر استفاده‌ترین لیرزهای پوست قرار دارد.

منبع : https://zaya.io/x6mgx

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا barrtarinha بازدید : 62 تاريخ : 3 فروردين 1400 ساعت: 10:43

به دلیل محبوبیت اینستاگرام و تعداد کاربران فعال آن‌، یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که می‌توان از آن به‌عنوان یک سکو پرتاب برای پیشرفت در کسب‌وکار اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ کمک گرفت. به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود در این برنامه شروع به فعالیت می‌کنند، و بدون شک بازخورد بسیار مطلوبی را برای آنها به همراه دارد.

فعالیت این کسب‌وکارها به این صورت است که، محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ می‌کنند و به‌واسطه تبلیغاتی که انجام می‌دهند محصولات خود را به فروش می‌رسانند، اما مشکلی که در این بین وجود دارد میزان مشاهده و بازخورد آن توسط کاربران اینستاگرام است! کاملاً مشخص است که بازخورد فعالیت‌های یک پیج و افزایش فروش آن، به وجود فالوور و کاربر بستگی دارد و بدون این کاربران تبلیغات هیچ معنی خاصی ندارد.

 

میزان محبوبیت یک پیج را تعداد فالوورها، تعداد لایک و کامنت های آن مشخص می‌کند. به همین دلیل پیج های مختلف و صاحبان کسب و کار با هر ترفندی سعی دارند تعداد فالوور های خود را افزایش دهند، و به کمک، مسابقه و اهدای جوایز گوناگون، به این مهم دست پیدا می‌کنند.

یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور، خرید فالوور اینستاگرام است. که این روزها بازار بسیار داغی را از آن خودکرده است و معمولاً تمامی پیج های فعال در اینستاگرام از آن برای پیشرفت کاری و افزایش اعتمادسازی استفاده می‌کنند. پس‌ازاین توضیحات، حال به این سوال می‌رسیم که، آیا خرید فالوور اینستاگرام به رشد کسب‌وکار کمک می‌کند یا خیر؟

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا barrtarinha بازدید : 76 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 23:53

 

رتبه الکسا چیست؟


همانطور که گفتیم پیش از آموزش کاهش رتبه الکسا باید این موضوع را بدانید که، رتبه الکسا میزان محبوبیت سایت شما را نسبت به سایر سایت‌ها تخمین می‌زند. در واقع، رتبه الکسا به این سوال پاسخ می‌دهد: «وضعیت سایت من در مقایسه با سایر سایت‌ها چگونه است؟»

از آنجایی که الکسا یک معیار نسبی است، رتبه‌ی سایت نه تنها به بازدیدهای آن سایت، بلکه به تغییر در بازدیدهای سایر سایت‌ها هم بستگی دارد. در ادامه با روش‌های تخمین رتبه سایت الکسا آشنا خواهید شد.
 

الکسا چیست و چه کاربردی دارد؟


در پاسخ به اینکه الکسا چیست؟ باید بگوییم الکسا دارای یک صفحه‌ی اطلاعات ترافیک بزرگ است که از میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تشکیل شده است. بر اساس داده‌های این صفحه، الکسا تعداد بازدیدکنندگان همه سایت‌های موجود در اینترنت را تخمین می‌زند. در این محاسبه‌ی پیچیده، تبعیض‌ها اصلاح خواهند شد و ترافیک جعلی یا هرزنامه هم از گزارش نهایی حذف می‌شود. با استفاده از این گزارش‌های اصلاح شده، می‌توانید بهترین تصمیم‌ها را برای تجارت خود بگیرید.
 

الکسا چطور رتبه سایت را محاسبه می‌کند؟


برای محاسبه‌ی رتبه سایت، الکسا هر روز میانگین بازدیدکنندگان روزانه از سایت و همچنین میزان بازدید صفحات سایت در طول سه ماه گذشته را تخمین می‌زند.یکی از نکات آموزش کاهش رتبه الکسا سایتی که هم بالاترین میزان بازدیدکننده و بازدید از صفحات را در سه ماه گذشته داشته باشد، در رتبه 1 قرار می‌گیرد. رتبه الکسای آخرین سایت موجود در اینترنت، حدود 30 میلیون است. اگر در سه ماه گذشته، هیچ‌کس از سایت بازدید نکرده باشد، هیچ رتبه‌ای برای سایت در نظر گرفته نمی‌شود.

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا barrtarinha بازدید : 86 تاريخ : 13 دی 1399 ساعت: 0:12

دسترسی طناب چیست؟

دسترسی طناب یکی از کارهای به ظاهر پر خطر و البته کاربردی برای انجام کار های ساختمانی می باشد و می توان گفت برای کارفرما ها بسیار مفید و به صرفه است. این کار امن است و برای کار در ارتفاع به کار گرفته می شود. با استفاده از دسترسی طناب شما می توانید با ایمنی کامل و سرعت بالا به مکان های دشوار بروید و کار خود را به صورت درست انجام دهید.

دسترسی طناب چیست؟

از ویژگی های دسترسی طناب در ساختمان

دسترسی طناب ( راپل کاری ) در کار های ساختمانی مانند نماشویی ساختمان و پیچ رولپلاک نما ساختمان استفاده می شود؛ مزیت و برتری که این کار نسبت به داربست یا بالابر دارد، سرعت بیشتر، دقت بیشتر، امنیت بالاتر و کیفیت بهتر آن می باشد که می توان گفت امروزه انتخاب همه کارفرما ها در کار های ساختمانی سیستم دسترسی طناب می باشد و بعد از این سراغ بقیه روش هایی مانند داربست و ... می باشد.

دسترسی طناب ( راپل کاری ) در گذشته فقط برای ورزش هایی مثل کوهنوردی و صخره نوردی استفاده می شد اما با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی کارفرما های مختلف در سراسر جهان متوجه شدند که می توانند از سیستم دسترسی طناب در نماشویی ، پیچ رولپلاک سنگ نما ، مقاوم سازی سنگ نما و آب بندی نمای ساختمان می توانند استفاده کنند و بسیار هم نسبت به روش های دیگر برای آن ها از هر نظر به صرفه تر خواهد بود.

از ویژگی های خوب دسترسی با طناب نسبت به بقیه روش ها استفاده نکردن از ابزار آلات گران قیمت و سنگین و همینطور آسیب نرساندن به نما می باشد؛ اما مهمتر از همه این ها می تواند دسترسی به نقاط سخت و دشوار در ساختمان باشد که به راحتی با طناب راپل کاری قابل دسترسی و انجام کار است و همچنین هیچ گونه مزاحمتی برای عابرین در بر نخواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی های مهم و کاربردی دسترسی طناب یا همان راپل کاری نیاز نداشتن به فضای زیاد است؛ به عبارتی ساده تر شما برای دسترسی طناب نیاز به فضای زیادی ندارید و به راحتی در فضای کوچک هم می توانید از راپل کاری بهره ببرید. لازم به ذکر است که داربست برای انجام کار نیاز به فضای زیاد دارد و ممکن است باعث ایجاد اختلال در عبور و مرور مردم شود.

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا barrtarinha بازدید : 102 تاريخ : جمعه 14 آذر 1399 ساعت: 20:17

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب و پکیج های تصفیه فاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهول فاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساخت فاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیم کارشناسی شرکت اوژن مشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: [email protected]

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا barrtarinha بازدید : 75 تاريخ : 9 آذر 1399 ساعت: 6:50

 

 

انواع و اقسام اکسیژن ساز ها را بشناسید

اکسیژن که یکی از گاز های موجود در هوا می باشد، برای تنفس و زنده ماندن انسان ها ضروری بوده و افرادی که دچار مکشلات تنفسی هستند، نمی توانند این اکسیژن را از هوای اطراف خود جذب کرده و وارد ریه های خود نمایند. بنابراین این افراد نیازمند اکسیژن درمانی و یا مصرف اکسیژن مکمل هستند تا بتوانند میزان مناسبی از اکسیژن را دریافت کرده و بتوانند خواب راحت تری داشته باشند و در نتیجه زندگی با کیفیت تری را تجربه نمایند.

استفاده از اکسیژن ساز ها می تواند تا 15 برابر مقدار اکسیژن موجود در هوای نرمال را به بیماران برساند و اکسیژن مازاد توسط ریه ها وارد خون شده و به سلول ها و قسمت های مختلف بدن می رسند. اثرات و نتایج اکسیژن اضافی در قسمت های مختلف بدن متفاوت بوده و در برخی قسمت ها موجب تسریع بازسازی بافت ها و در مواردی نیز حتی ممکن است منجر به نجات جان بیمار شود.

انواع اکسیژن ساز ها

اکسیژن ساز ها در انواع ثابت و پرتابل وجود دارند که تفاوت آن ها تنها در قابلیت حمل آن ها می باشد. در واقع اکسیژن ساز های پرتابل قابلیت حمل و جا به جایی را دارند و انواع ثابت آن ها این ویژگی را ندارند، در غیر این صورت به لحاظ نوع کار و فعالیت و نیز تامین اکسیژن برای بیماران با یکدیگر تفاوتی ندارند.

اکسیژن ساز های خانگی معمولا ثابت هستند و به صورت پالسی و یا به طور مداوم اکسیژن تولید می نمایند اما اکسیژن ساز های پرتابل معمولا اکسیژن را تنها به صورت پالسی تامین می کنند و قابلیت حمل و جا به جایی را نیز دارا می باشند.

نحوه کار اکسیژن ساز ها

در هوای محیط اطراف ما حدودا 21 درصد اکسیژن و 78 درصد نیتروژن وجود دارد که اکسیژن ساز ها وظیفه ی تغلیظ اکسیژن را دارند. اگر چه در ظاهر تنظیمات یک اکسیژن ساز شاید کمی دشوار به نظر برسد اما نحوه ی کار آن ها یکی بوده و در واقع بسیار آسان است.

دستگاه های اکسیژن ساز ابتدا هوای اتاق را می گیرند، نیتروژن موجود در آن را حذف می کنند و در نهایت اکسیژن را با خلوص 95 درصد توسط ماسک یا نازل به مصرف کننده منتقل می نمایند.

چه زمانی باید از اکسیژن ساز استفاده نمود؟

اکسیژن ساز ها معمولا هنگامی که توسط پزشک برای بیماران تجویز شده باشند ، مورد مصرف قرار می گیرند. پزشک ممکن است براساس نوع بیماری و درمان مورد نیاز از 1 ساعت تا 24 ساعت مصرف روزانه اکسیژن ساز را برای بیمار تجویز نماید که با واحد لیتر در دقیقه در نسخه نوشته می شود.

معمولا از جمله افرادی که به علت مشکلات ریه نمی توانند به شکل طبیعی اکسیژن موجود در هوا را دریافت کنند، می توان افراد با بیماری های زیر را نام برد:

  • مشکلات مزمن انسداد ریه یا  بیماری  COPD
  • بیماری آسم
  • بیماری نارسایی قلبی
  • بیماری ذات الریه
  • آسیب یا زخم در دستگاه تنفسی بدن
  • مشکلات غدد
  • افراد با مشکل کوچک بودن ریه مادر زادی (نوزادان نارس)
  • آپنه ی خواب
  • نارسایی ریه یا آمفیزم

خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی یا ثابت برای بیمارانی که نیازمند مصرف اکسیژن به صورت نامحدود هستند، بسیار مقرون به صرفه و البته مورد نیاز می باشد.

مزایای دستگاه اکسیژن ساز

استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز مزایای زیادی را برای بیماران دارد که از جمله آن ها می توان موارد زیر را ذکر نمود:

  • تامین اکسیژن به شکل مداوم
  • تامین اکسیژن بهداشتی و بدون بو به کمک روش فیلترینگ ضد باکتری
  • تامین اکسیژن مرطوب و خشک
  • اطمینان خاطر بیمار از وجود اکسیژن همیشگی
  • عدم خطرات احتمالی انفجار در کپسول اکسیژن ساز

در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز چه پارامتر هایی را در نظر بگیریم؟

در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز توجه کنید که بایستی فاکتور هایی را در نظر بگیرید تا بهترین اکسیژن ساز را بسته به نوع کاربری و نیاز خود خریداری کرده و استفاده نمایید.

بنابراین از جمله فاکتور هایی که در هنگام خرید اکسیژن ساز باید به آن توجه کنید عبارتند از:

  • میزان ظرفیت تولید اکسیژن
  • اندازه ی دستگاه
  • عمر باتری دستگاه
  • قیمت اکسیژن ساز

لوازم جانبی دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز نیز مانند سایر تجهیزات پزشکی، علاوه بر قطعات اصلی یکسری قطعات و لوازم جانبی را نیز دارا می باشد که قابلیت تعویض دارند.

لوازم جانبی دستگاه اکسیژن ساز عبارتند از:

  • فیلتر
  • مرطوب ساز
  • لوله‌ی اکسیژن
  • نازل کانولا
  • ماسک صورت

تجهیزات پزشکی سدان

فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان با دارا بودن برند های مختلف دستگاه های اکسیژن ساز می تواند مشاور خوبی برای خرید شما باشد. شما می توانید با مشاورین این فروشگاه که 15 سال سابقه در حوزه تجهیزات پزشکی را دارند، در خصوص دستگاه اکسیژن ساز مورد نظر خود صحبت کرده و از نظرات ایشان استفاده نمایید.

همچنین شما می توانید به راحتی دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز خود را از میان انبوه برند های مختلف موجود در بازار به کمک کارشناسان ما انتخاب کرده و به راحتی و تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی خرید نمایید. همچنین شما می توانید ویژگی های محصول مورد نظر خود را داخل این سامانه به صورت دقیق و جزئی بررسی کرده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

 

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا barrtarinha بازدید : 119 تاريخ : 8 آذر 1399 ساعت: 11:16

سرویس هاست وردپرس چیست و با انواع دیگر سرویس‌های میزبانی وب چه تفاوتی دارد؟ آیا اصلا سرویس‌های میزبانی وب معمولی با سرویس‌های میزبانی وب وردپرس تفاوتی دارند یا تمام این‌ها از ترفند‌های کلاسیک و زیرکانه‌ی بازاریابی برای فروش بیشتر محصول است؟ بهترین هاست برای وردپرس چیست ؟

تا ۵۰۰ درصد امکان افزایش سرعت بارگذاری تضمین شده سایت وردپرس شما با خرید هاست وردپرس سیب هاست وجود دارد. ما در سیب هاست، برای راه‌اندازی نسل جدید هاست وردپرس ایرانی زحمات زیادی کشیده و زمان زیادی صرف کرده‌ایم تا به نتیجه مطلوب برسیم. پیشاپیش از خرید و حمایت شما سپاس‌گزاریم.

ادامه این مقاله آموزشی است و محتوای تبلیغاتی ندارد.

احتمالا با تعریف عمومی سرویس‌های میزبانی وب یا هاستینگ (هوستینگ صحیح است!) آشنا هستید؛ اما هاست وردپرس چیست و چه نکاتی باعث ویژه بودن هاست وردپرس می‌شود؟

برای پاسخ دادن به این پرسش، یک مثال برای شما مطرح می‌کنیم:

فرض کنید برای یک مسافرت خارجی آماده می‌شوید. درکنار تمامی ملزومات سفری که آماده می‌کنید یک وسیله ضروری حتما باید به همراه داشته باشید: تبدیل دو شاخه برق! یکی دقیقا مانند شکل زیر:

این وسیله تمامی نیاز شما را برای تبدیل انواع استانداردها به یکدیگر برطرف خواهد کرد؛ ولی مشکل اینجا است که در کشور مقصد فقط یک استاندارد از چندین استاندارد موجود در این تبدیل استفاده خواهد شد و بیشتر امکانات این تبدیل بدون استفاده خواهد ماند و در نتیجه شما جسمی بزرگ، سنگین و زشت، که تنها به بخش کوچکی از امکانات آن نیاز دارید با خود همراه خواهید کرد.

شاخصه و دلیل اصلی طراحی این محصول، قابلیت تبدیل چند استاندارد مختلف به یکدیگر است که طراحان برای گنجاندن امکانات مورد نظر، مجبور به طراحی یک محصول بزرگ، سنگین و نسبتا زشت شده‌اند.

اما ما همچنان به یک تبدیل نیاز داریم! یک تبدیل بهتر و بهینه‌تر از تبدیل بالایی!

خب پس راه‌حل چیست؟

استفاده از یک تبدیل تک منظوره با قابلیت استفاده فوری، دایمی و سبک که جای زیادی از کیف و کوله شما نخواهد گرفت و براساس استاندارد کشور مقصد طراحی شده است.

هاست‌های اشتراکی معمولی باید از تمام زبان‌های برنامه‌نویسی با ساختارهایی متفاوت، استانداردهای مختلف دریافت و ارسال محتوا و در مجموع از هر چیزی که تصورش را می‌کنید پشتیبانی و آن‌ها را اجرا کنند که این امر باعث بهینه نبودن کارکرد وردپرس روی هاست‌های اشتراکی خواهد شد. (شکل شماره یک)

در صورتی که هاست وردپرس، برای یک منظور ساده معماری، طراحی و بهینه شده است: میزبانی از وب سایت‌های وردپرسی! فقط وردپرس و اجزای وابسته و نه چیز دیگر! (شکل شماره دو)

ممکن است بپرسید: «خب همون اولی کار منو راه می‌اندازه چه فرقی می‌کنه؟»

برای پاسخ به این پرسش، خصوصیات هاست وردپرس را که در مقایسه با هاست‌های اشتراکی وجود ندارد نام می‌بریم:

شتاب‌دهنده‌ی نرم‌افزاری وردپرس

زمانی‌که شتاب‌دهنده و مفسر مخصوص وردپرس روی سرور نصب باشد، سرویس دهنده‌ی سرور دقیقا میداند چه فایل هایی برای چه مدل پردازش و از چه طریقی به آن ارسال شود و بنابراین با استفاده از الگوهای پردازش از پیش تعریف شده، زمان پردازش فایل‌های وردپرس بسیار بسیار کوتاهتر و پروسه پردازش بسیار بسیار سریع‌تر انجام خواهد پذیرفت.

منابع سخت‌افزاری اختصاصی بدون «همسایه‌های مزاحم»

زمانی‌که در هاست اشتراکی، یک کاربر پر مصرف، تمام منابع اختصاص یافته به همه کاربران را مصرف کند (این اتفاق در دنیای واقعی هاست‌های اشتراکی واقعا رخ می‌دهد!)، همه سایت هایی که با سایت پر مصرف روی یک هاست اشتراکی قرار دارند یا از دسترس خارج یا بسیار کند خواهند شد. به این کاربران پر مصرف «همسایه مزاحم» می‌گویند.

در هاست وردپرس، چیزی به نام همسایه مزاحم وجود ندارد، به هر سایت مقدار مشخصی از منابع سخت‌افزاری واقعی و فیزیکی تخصیص داده خواهد شد و در صورت استفاده بیش از حد منابع، تنها این سایت پر مصرف «همسایه مزاحم» است که دچار کمبود منابع و درنهایت کندی خواهد شد.

سیستم Dynamic Cache مخصوص وردپرس

سیستم کش مخصوص که توسط شتاب‌دهنده برای وردپرس آماده شده باعث افزایش سرعت وردپرس تا ۵۰۰ درصد خواهد شد!

برای حرفه‌ای‌ترها: OPCache, Memcached, Object Cache, Page Cache, Mobile Cache و... همگی به‌صورت پیش‌ فرض با منابع سخت‌افزاری جداگانه و اختصاصی فعال هستند.

بهینه‌سازی خودکار تصاویر آپلود شده

این ویژگی درکنار سیستم کش وردپرس، ویژگی مورد علاقه و محبوب من است. یکی از مشکلات عمده‌ی سایت‌ها، بهینه نبودن تصاویر مورد استفاده است؛ به طوری که اگر به سایت‌های رتبه‌سنجی سرعت مثل جی تی متریکس مراجعه کنید، از فاکتور «تصاویر بهینه» به‌عنوان یک فاکتور مهم یاد شده و این مورد در سیستم نمره‌دهی سایت از نمره بالایی برخوردار است. هاست وردپرس تمامی تصاویر آپلودشده در وردپرس را به‌صورت خودکار و منظم بهینه خواهد کرد و این کار به طرز شگفت‌انگیزی باعث کاهش حجم کلی صفحات و در نتیجه افزایش چشمگیر سرعت بارگذاری سایت‌های حاوی عکس‌های زیاد خواهد شد.

بهینه‌سازی کلی سیستم وردپرس

به‌طور معمول شرکت‌هایی که سرویس هاست وردپرس را به کاربران ارائه می‌کنند، سایت وردپرسی شما را به‌صورت رایگان بهینه‌سازی کرده و آموزش‌های کافی را برای بهینه کردن وردپرس بدون نیاز به نصب افزونه‌های مختلف در اختیار شما قرار خواهند داد. پس نیازی به صرف هزینه اضافی برای بهینه‌سازی وردپرس توسط شرکت‌های غیر نخواهید داشت. لطفا توجه داشته باشید که منظور از بهینه‌سازی وردپرس، بهینه‌سازی و بررسی کلی عملکرد سیستم وردپرس است و رفع ایراد‌های ظاهری و باطنی قالب‌های غیر استاندارد وردپرس، جزو بهینه‌سازی‌های سیستم وردپرس حساب نمی‌شود.

پشتیبان‌های فنی متخصص وردپرس

پشتیبان‌ها در هاست‌های اشتراکی، در بهترین حالت، معمولا متخصصان لینوکس یا وبمسترها هستند که به خطاهایی که در اتصال سایت به سرور روی می‌دهد رسیدگی خواهند کرد، معمولا مشکلات تخصصی وردپرس از دایره معلومات آن‌ها خارج است و شما برای دریافت احتمالی پاسخ باید منتظر بمانید تا پشتیبان، مشکل شما را احتمالا به‌خوبی «گوگل» کند!

ولی پشتیبان‌های هاست وردپرس معمولا از متخصصان وردپرس و طراحان سایت انتخاب می‌شوند تا با درک بالایی که از وردپرس دارند، بتوانند برای تمامی مشکلات پیش آمده در وردپرس پاسخ جامع، کامل و سریع داشته باشند.

امنیت

وردپرس محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا و ایران است. ازاین‌رو همیشه تعداد حملات روی این سیستم بیش از سایر سیستم‌ها است. دقیقا مانند تعداد ویروس‌های موجود برای سیستم‌عامل‌های ویندوز در مقابل لینوکس یا مکینتاش.

بدیهی است که وردپرس به‌طور پیش فرض از امنیت مطلوبی برخوردار است؛ اما در هاست وردپرس، تنظیمات تجهیزات امنیتی سرور برای کارکرد امن وردپرس به بهترین شکل ممکن بهینه شده و این امر به طرز محسوسی باعث بهبود امنیت وردپرس و کاهش قابل‌توجه حملات Brute Force (استفاده از تمام احتمالات موجود برای یافتن کلمه عبور) و DDos (ارسال ترافیک بالا و هدفمند جهت از کار انداختن کلی سایت و سرور) خواهد شد.

سیستم پشتیبان‌گیری اتوماتیک

اگر فقط یکبار از افزونه‌های پشتیبان‌گیری وردپرس استفاده کرده باشید، خواهید دانست که پشتیبان‌گیری توسط این افزونه‌ها از سایت‌های حجیم و مخصوصا فارسی زبان، کار خطرناک و فاجعه باری است و امکان کار نکردن بک آپ گرفته شده توسط این افزونه‌ها همیشه وجود دارد. در هاست وردپرس برای تهیه نسخه پشتیبان نیازی به نصب افزونه نخواهید داشت، سیستم به‌صورت خودکار و منظم از تمامی اطلاعات شما در ابرها! نسخه پشتیبان تهیه خواهد کرد.

 

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا barrtarinha بازدید : 82 تاريخ : شنبه 24 آبان 1399 ساعت: 2:36

نکاتی که در انتخاب آتلیه باید به آن توجه کرد

فیلمبرداری و عکاسی از مراسم عروسی یکی از ارکان آن است . استخدام یک عکاس و یا فیلمبردار و یا این که همکاری با یک آتلیه عروسی امری است که هزینه بالای خود را دارد و با بودن گونه های و اقسام آتلیه ها , انتخاب یک فیلمبردار و عکاس حرفه ای که بتواند مراسم شما را به خوبی ثبت نماید باید به دقت صورت پذیرد و برای آن می بایست وقت گذاشت .

 

توصیه ما برای انتخاب آتلیه مناسب : وقتی که به یک آتلیه عروس مراجعه میکنید , نکاتی بسیار ریز و بی آلایش هست که با اعتنا کردن به آن می توانید از کیفیت آن آتلیه اطمینان حاصل نمائید .

 

اعتنا کردن به ژست عکس ها , شیوه نورپردازی , کیفیت و میزان شارپ بودن عکس ها از ساده ترین راه های انتخاب آتلیه مطلوب است .

 

در حالتی که ممکن است نسبت به تجهیزات آتلیه شک داشته باشید به شما پیشهاد می شود تا دررابطه با تجهیزات مانند دوربین ها , فلاشها , تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده می شود حرف نمائید .

 

دقت داشته باشید اگر تعداد دوربین ها و هلی شات ها بیشتر باشد عکسها و ویدیو جذابتر و بهتری خواهید داشت . ولی به‌این نکته نیز توجه داشته باشید هرچه تعداد تجهزیات فیلمبرداری و عکاسی بیشتر باشد هزینه بیشتری را دربرگیرنده می شود .

 

شما میتوانید درباره تعداد دوربین ها و رفلکتورها و همچنین هلی شات ها با تیم عکاسی و فیلمبرداری صحبت فرمایید .

 

پیشنهاد می‌کنیم ساخت کلیپ برای نمایش در تالار عروسی را مدنظر داشته باشید که‌این کلیپ می تواند چند روز قبل تر از عروسی به صورت فرمالیته تهیه شده باشد تا شما نگرانی برای زمان فراهم شدنش نداشته باشید .

 

در انتخاب آتلیه عروس باید به نکات زیادی دقت کرد اغلب مردم تنها با تماشا عکس ها و فیلم هایی که به عنوان نمونه کار به آنها نشان می دهند اکتفا می نمایند ولی برای انتخاب آتلیه عروس خوب بسیار نکاتی بیشتری است که بایستی آنها را مدنظر قرار دهید که برخی از آنها‌را می‌توانید در لیست زیر تماشا فرمائید .

 

  • به سابقه فعالیت عکاس و آتلیه عروس توجه فرمایید چون سابقه بی تاثیر در تجربه نیست .

 

  • داشتن مجوز رسمی

 

  • ساخت فیلم عروسی به مشابه نمونه کارهای قبلی

 

  • متعهد بودن و همراه بودن در کل روز مراسم عروسی

 

  • امنیت عکس ها و فیلم ها

 

  • نوع دوربین های فیلمبرداری

 

  • دارا بودن کادر آقا و خانم

 

  • معلوم کردن تعداد افرادی که در روز عروسی شما حاضر خواهند شد .

 

  • حتما گذشته از قرارداد بستن بپرسید هزینه چاپ عکس یا درست کردن آلبوم روی هزینه ای که پرداخت میکنید اعمال می شود یا این که نه

 

  • اگر عکاسی روی روتوش خیلی تاکید می کند , دو برابر حواستان را جمع فرمایید . زیرا روتوش بیش از حد چهره شما را با آن همه آرایش و… بسیار مصنوعی جلوه میدهد .

 

  • از گالری ها و نمونه کارهای آتلیه های عروس به هیچ وجه غفلت نکنید .

 

  • حتما زمان کافی برای انتخاب آتلیه عروس را در نظر بگیرید , مطمئنا از این وقت گذاشتن پشیمان نخواهید شد .

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا barrtarinha بازدید : 69 تاريخ : 10 آبان 1399 ساعت: 9:54

فرش نقشه افشان هما  500 شانه تراکم 1000

نقشه افشان هما از نقشه های زیبای فرش ماشینی که بر روی فرش 500 شانه بافت شده است

 

نخ استفاده شده در فرش های 500 شانه پلی استر و پی سی اف هست که مقاومت کمتری نسبت به فرش با نخ اکرولیک دارند

 

قیمت مناسب و ارزان فرش  500 شانه

 

فرش 500 شانه به دلیل استفاده از نخ ارزان تر و دستگاه بافت وندویل که از تکنولوژی قدیمی تری برای بافت فرش استفاده میکند از قیمت پایین تری برخوردار هست که خیلی از مشتریان که قصد خرید فرش مناسب تری را دارند از این مدل فرش استفاده میکنند

 

خرید فرش از وب فرش

 

به دلیل خرید مستقیم از کارخانه قیمت ها بسیار مناسب میباشد که این چالش قیمت بین کارخانه ها باعث رقابت قیمتی شدیدی شده که مشتریان عزیز میتوانند با پایین ترین قیمت محصول مورد نظر رو خرید کنند. 

تضمین کیفیت توسط کارشناسان وب فرش تفاوت خرید از  وب فرش  و دیگر مراکز خرید حضوری و غیر حضوری میباشد.

سایت و اپلیکیشن وب فرش چالش قیمت خرید فرش 

بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت

خرید فرش 500 شانه : https://webfarsh.com/products/%D9%81%D8%B1%D8%B4-500-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا barrtarinha بازدید : 67 تاريخ : 13 فروردين 1399 ساعت: 13:30

شهاب مظفری و گروه موسیقی هفت در دومین شب ازسی و چهارمین جشنواره موسیقی فجردر سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفتند.

به گزارش رسانه نوا، به نقل از روابط عمومی‌جشنواره موسیقی فجر؛ شهاب مظفری خواننده موسیقی پاپ اجرای سانس نخست را برعهده داشت.. قطعه اول «قسم» نام داشت و بعد آن سی سالگی به اجرا درآمد. «ما باحالیم» از کارهای معروف شهاب مظفری بود که با استقبال خوب حاضران در سالن روبرو شد. این خواننده نوظهور موسیقی پاپ که اولین کنسرت خود را در سال ۹۶ اجرا کرد، پس از روی صحنه بردن قطعه «تلخ»، رو به مخاطبانش گفت:« امیدوارم هیچکدام از شما عزیزان روزهای تلخ نداشته باشید و اگر این چنین است و رسم زندگی است با دست در دست خدا قرار دادن رو به جلو حرکت کنید و روزهای خوب داشته باشید.»

«عکس قدیمی»، «دوبرابر»، « وای وای »، «تو بخند»، «منو ترکم نکن»، «معذرت» و «دلبرجان» از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شد اما از میان این تعداد قطعه معروف «دلبریتو یکم کمترش کن» با استقبال پرشور و همخوانی حاضران در سالن همراه شد. شهاب مظفری در این برنامه از آماده شدن قطعه جدیدش خبرداد که آخر بهمن ماه منتشر خواهد شد.

نیما غفاری نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر، امین قومی‌نژاد نوازنده درام، کسرا خدیور نوازنده ویولن، ابوالفضل پور شفیعی نوازنده ساند دیزاین و لانچ بند، متین عابدی نوازنده گیتار باس، سروش عدل نوازنده گیتار الکتریک و علی لطفی نوازنده ساکسیفون گروه اجرایی کنسرت شهاب مظفری دراین کنسرت را تشکیل می‌دادند.

 

منبع : https://navatv.com/story/concert/shahab-mozaffari-34th-fajr-festival

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مینا barrtarinha بازدید : 125 تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 10:22